بلاگ

10 برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس!

زندگی نو: حالا که می‌خواهید با همسرتان به منزلی جدید بروید، قطعا به لوازم برقی آشپزخانه نیاز دارید؛ باید از بین برندهای مختلف موجود در بازار، بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه را انتخاب کنید تا هم زیبا و مدرن باشد هم چند سال برای‌تان درست کار کند. شاید فکر کنید که: «برندهای مشهور دنیا را خودمان می‌شناسیم» اما در این وضعیت تحریم باید انتخاب‌ها را به برترین برندهای لوازم خانگی موجود در بازار ایران محدود کرد؛ در ادامه با 10 برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس ایرانی آشنا می‌شوید و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسید.

بوش Bosch

پیشینه بوش: رابرت بوش در سال 1886 شرکت بوش Bosch را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس کرد و از آن سال در زمینه تولید و خدمات الکترونیک و مکانیک لوازم خانگی و صنعتی فعال است. برند بوش از سال‌های دور در ایران شناخته شده بود و حالا در سال‌های دهه 1390 با تحریم‌های جدی کشورمان، هم‌چنان لوازم خانگی برقی بوش، سرسپرده‌های خاص خود را دارد زیرا عمر این محصولات بالاست و با‌کیفیت خوب از زمان چیدن جهیزیه تا جهازبرون دختر یا عروس‌تان برای شما کار می‌کنند.

چرا بوش معروف است؟ شرکت بوش از سال 1933 خط تولید لوازم خانگی‌اش را با تولید یخچال افتتاح کرد و در سال 1958 اولین ماشن لباس‌شویی تمام اتوماتیک‌اش را ساخت.
بهترین‌های بوش: لباس‌شویی و ظرف‌‌شویی‌های بوش به اصطلاح مرگ ندارند.

به بوش اعتماد کنیم؟ بله زیرا همیشه شعار آقای بوش این بود: «ترجیح می‌دهم سرمایه ام را از دست بدم تا اعتماد شما را» و در این چند دهه اعتماد بسیاری از مردم دنیا به این برند لوازم خانگی، جلب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.