بلاگ

بهترین برندهای ایرانی لوازم خانگی

شاید بپرسید چرا لوازم خانگی ایرانی؟ خب، خرید لوازم خانگی ایرانی هم نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هم از بابت خدمات پس از فروش خیال‌تان راحت‌تر خواهد بود. البته که لوازم خانگی ایرانی شاید از همه‌لحاظ در حد تراز اول‌های دنیا نباشد؛ اما چنانچه جانب انصاف را رعایت کنیم، تولیدکنندگان داخلی به‌ویژه در سال‌های اخیر با افزایش سطح کیفی و همسوترشدن با سلیقه روز به رقبای خارجی خود نزدیک‌تر شده‌اند و حرفی برای گفتن دارند. حالا اگر شما هم برای نونوارکردن اثاثیه آشپزخانه‌تان یا خرید جهیزیه درمورد بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی تحقیق می‌کنید، پس جا دارد تا پایان این مطلب مهمان امروز «درجه» باشید.

این شما و این خوشنام‌ترین تولیدکنندگانی که باید برای خرید لوازم خانگی کوچک و بزرگ به خاطر بسپارید:

۱. اسنوا؛ یک برند ملی و اصیل ایرانی

سبد تولید اسنوا شامل محصولات متنوعی است: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز. البته، قهوه‌ساز که می‌گوییم منظورمان قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست؛ قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند.

اسنوا را می‌توان برندی برای کلیه لوازم اساسی آشپزخانه دانست. اما وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی رقیب در چیست؟ خود اسنوا، به‌خصوص، روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش مدعی است؛ ادعا دارد که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد موردمصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و نیز ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق‌ است.

برای مثال، برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خودتمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست، بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خودتمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد.

قیمت و خدمات پس از فروش

  • قیمت: یخچال سایدبای‌ساید گران‌ترین محصول اسنواست؛ اغلب سایدبای‌سایدهای اسنوا در فروشگاه‌های آنلاین بین حدود ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. اما اگر یخچال‌فریزر بالاپایین مدنظرتان باشد، اسنوا گزینه‌های زیر ۱۰ میلیون تومان هم دارد. برای خرید ماشین لباس‌شویی هم می‌توانید با دست‌کم حدود ۴ میلیون تومان اقدام کنید.
  • خدمات پس از فروش: محصولات اسنوا گویا از ۲ سال ضمانت و ۸ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. اسنوا با بیش از ۸۱۸ نمایندگی در سراسر کشور جزو برندهایی است که یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های خدمات پس از فروش را دارد و با حدود هزار سرویس‌کار درحال خدمات‌رسانی به مشتریانی است که اسنوا را برگزیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.